Bebeğim 5,5 aylık ve neredeyse 4 aydır süt diyeti yapıyorum.Zor gerçekten ilk başlarda çok aç kaldım ama zamanla araştırarak bazı alternatifler buldum kendimce.İçinde süt vb olmayan kek,kurabiye,poğaça börek onları evde yapıp bulunduruyorum özellikle dışarı çıkarken yada misafirliğe giderken yanıma alıyorum yoksa oralarda aç kalma ihtimali evdekinden daha yüksek oluyor.Paketli gıdalarda ise benim doktorum eser miktarda olanları tüketebilirsin dedi.Bu ürünleri araştırıp buldum.Bir de Vegan ürünleri yiyebilirsiniz.Herzaman tüketmesemde tatlı krizlerinde bir parça çikolata yiyebilmek bile çok iyi geliyor gerçekten.