Mucizebebekduru dün yaptırdık biz, rotayı iki buçuk aylık iken olmuştuk. 3 ay 7 günlük iken de bexsero olduk. İlk kez bir aşıda ateşi 37.5 oldu, buna ateş denmez belki ama hiç çıkmazdı normalde. Acayip huzursuzluk, huysuzluk yaptı. Geceleri sadece emmeye uyanan bebeğim saat başı ağlayarak uyandı. Calpol verdim iki kez ağrısını alsin diye ama hala bacağı ağrıyor belli ki. Bu da keşke rota gibi şurup şeklinde olsaydı 😭 1250 TL verdik. Bazı eczaneler özel aşıları satıyor. Yarı fiyatına geliyor, alıp asm’de yaptırabilirsiniz.