Nilossssss Bebeğimle istanbula gitmek istiyorum ordanda baska ile gidicem bebeğim 3 ay 15 günlük ama kolik bebek artık eskisi kdar zor değil ama uçak yolculuğundan cok endişeliyim tecrübesi olan anneler yazabilir mi
Yasemir41 Nilossssss ben bebegim 2 aylikken bindik ucaga (almanya-türkiye arasi )sorun yasamadim tahmin ettigimden de iyi gecti kalkis be inislerde emzirmeniz gerekiyo basinc icin. Benim bebegim emmedigi icin rezene cayi icirdim ondan mi bilmiyorum sakindi😊