Kızım bir 1 ay 20 günlük uygulamaya göre atak haftasınsayız.
Atak haftası iştahsızlık yaparmı, kızım gündüzleri nerdeyse emmek istemiyor, ben teklif edersem öyle bazende istemiyor memeyi, 5 saati bulabiliyor emme arası. Gece güzel etkin emiyor ama son dört gündür gündüzlerimböyle, atak başladığı günden bu yana.
Çok sakin ama bazende huysuz, gündüzleri uzun uyumuyor, zorlanıyor akşamda huysuzlanıyor ama en geç dokuzdan sonra uyuyor. Aç olsa gece uyumaz demi?🤷♀️