bencorapkadiniyim 20 aylık kzıım dısarı cıkarken veya bir yere giderken asla oyuncak almadım yanıma. Etrafı keşfetsin diye. Bizde büyük parka gidince kum kovası kamyon getirenler oluyor kızım gidip onlarla oynuyor sosyalleşiyor diye bişey demiyorum. Ama 2 3 seferdir dısarı cıkarken evden 1 tane pelus oyuncağını alıyor oda gezin diye 😆🤷 kucaklıyor bend e bişey demiyorum bebek arasında öyle oturtuyor yanına. Yürüyüşe pazara falan giderken