_BabyYoda evdeyken öyle yapabılırsınız aslında ya da bize doktor bant demıstı yapıştırın diye ama nasıl bır bant kastettı anlamadım. Yanı ben hıc bırsey yapmadım bebegım kız olmasına rağmen elımle duzelttım hep çünkü hıc tutmadı kafasında bırsey elıyle cektı ya da hep ağladı