Bebeğim doğduğundan beri emmeye çok düşkündü, ben de yatarak emzirme yöntemini öğrendiğimde beri yatarak emziriyorum, ben uyuyorum bebeğim emiyor. 1 yaşında şuan hala öyle. Diş dönemi vs geçiridğimizde bu durum daha beter oluyor. Beşiğinde yatırıyoruz meesela gece uykusuna 9 gibi biz yatadıya 12 ye kadar en az 2 kere emmeye kalkıyor bir daha. Emziriö takrar ayağımda sallayıp öyle uyuyor. Sonra biz yatacapımız zaman uyanırsa ben de yorgun olduğum için yanıma alıyorum çünkü hemen bırakmıyor memeyi. Çalışmadığım zamanlar birkaç defa, emme desteğini kesetek uyutmayı denedim sadece sallayarak ama yok çok sık uyandı pert düştüm yapamadım pes ettim sonraki günlerde. Nasıl ayıracağım şimdi, düşme tehlikesi atlattığımız oldu en çok bundan dolayı istiyorum beşiğinde uyumayı öğrenmesini. Bunun dışında o da ben de rahat uyuyamıyoruz bu şekilde. Nasıl vazgeçirebilirim? Frklı bir yöntemi var mı bunun?