mutlubianneyimm12 Bebeğim 3 aylık, yarın rotarix aşısı olacak. Nelere dikkat etmem lazım yan etki olarak neler vardır bilenlerden cevap rica ediyorum
minikmucizem34 mutlubianneyimm12 benim bebeğim emmedi sürekli uyumak istedi 10 gün oldu hala uyanıkken emmiyor bin pişman oldum yaptırdığıma sağıp veriyorum çıldırmak üzereyim artık üzüntü stres mahfoldum 10 gündür
betuuls mutlubianneyimm12 3 ve 5 aylıkken oldu hiç bi yan etkisi olmadı. Üstelik menenjitlerle birlikte oldu
mutlubianneyimm12 minikmucizem34 çok çok üzüldüm allah yardımcınız olsun ama pişman olmayın bu süreçler geçer ve bu aşı çokkk önemli
Ftttmm minikmucizem34 merhaba ayakta emzirmeyi denediniz mi acaba. Yürüyerek hafif sallanarak koltukta ya da yatakta zıplayarak. Sakin bi müzik açarak ya da tam tersi sessiz bi ortamda. Biz zıplayarak tutmuştuk memeyi. Yani denemediyseniz tavsiye ederim bunlardan biriyle tutar diye düşünüyorum
Ymn-mom-53 minikmucizem34 meme reddi olabilir aşı ile alakalı olmayabilir üç dört ay arasında meme reddi oluyor
minikmucizem34 mutlubianneyimm12 öyle de onu öyle görünce de içim gidiyor işte çok üzülüyorum bide onu emziremeyince aramızdaki bağ koptu sanki psikolojikmen öyle hissediyorum
Gmzcbt21 minikmucizem34 aranızdaki bag emzirmenizle alakalı değil. Öyle olsa emmeyen bebekler annelerine düşkün olmaması gerekirdi. Bende eşim de hiç emmedik annelerimizle bağımız çok kuvvetli. Benim de hiç sütüm yok mama veriyorum 3 ay 4 günlük bebeğim beni çok sevdiğini anlıyorum ben. Sütü olmayan/ bebeği emmeyen kadınlara kötü hissettirebilir bu söylem bence. Bebeğiniz sizi emse de emmese de çok sever. Sağlıkla büyütün.
Dogukan betuuls menenjit nasıl atlattiniz aceba bebeği çok sarsıyor menenjit diyorlar ama ben yaptırıp yaptırmama konusunda çok kararsız kaldım
Venussmom mutlubianneyimm12 yan etkisi olan bir aşı değil. Biz de dün ikinci dozu olduk diğer aşılarıyla birlikte. Ben onlardan çekiniyordum, daha önce hafif ateş yükselmişti ama bu dega huysuzluk bile yapmadı çok şükür.
Ayseguloprl mutlubianneyimm12 benim çevremde olan herkes pişman çocukları ile hastanede kaç gün kaldılar rahatsızlandı ve ben yaptırmayı düşünmüyorum doktorumuz açık açık birşey olmayabilir oladabilir bünyeye bağlı dedi canlı virüs koyup bağışıklığı güçlendiriyorlar ve kesinlikle önermiyorum tabi fikir sizin
Venussmom Ayseguloprl sıfır yan etkili rota aşısının nesinden pişmanlar acaba? Hangi doktor yan etki ola da bilir dedi? ismini verin de nasıl bunu diyebiliyor ben de bi sorayım?! Hangi tıbbi bilginizle kesinlikle önermiyorsunuz bilmiyorum ama kendiniz yaptırmayıp zaten bir vebal alıyorken bir de başkasının aklına girip daha fazla vebal almadan susun bence!
cydcvk mutlubianneyimm12 hiç bişey olmadı bizde yalnız yanınıza mama kaşığı yada çay kaşığı götürün benim kız ağzından geri çıkardı aşıyı
betuuls mutlubianneyimm12 biz yaptıralı 20 ay oldu vallahi unuttum daha yakın zamanda yaptıran arkadaşlar varsa onlar bilgi versinler daha iyi olur 😋