Keslin_3 Kızlar bebeğim 2 aylık biraz tazikli geliyor sütüm çok hızlı doyuyor eskiden hep emmek isterdi şimdi 5 dakikada doyuyor bana garip geldi hiç anlamadim
Duygu1629 Keslin_3 bende öyle zannediyordum doyuyorki bırakıyor diye öyle değilmiş malesef kaşıkla en az bı 30cc yapıp yedirin yine çenesi yoruluyor emme zorluğu çekiyor benimki rahatsızlığından dolayı
Keslin_3 Duygu1629 yok canım kilosu yerinde öyle bir sıkıntımız yok silikon uc kullaniyordum biraktirdim sadece silikonda çok kalıyordu şimdi hızlıca bitiriyor