MommysMini Biogaia benim bebeğimde pek işe yaramamıştı kaka yaptırmaktan ziyade, zaten probiyotik. Doğumdan sonraki kontrolde Nurse Harveys Colex önerdi dr ve içirirken bebeğim hep kustu, bu yüzden sizin gibi acı elma yağı ile masaj, kucakta gezdirme, akşam olmadan stres basıp dururdu her gün. 4.aya kadar neredeyse sabahlara kadar uykusuz kalırdık o çığlık atarken içim parçalanıyordu artık. Prema Sundari’nin bir videosunda gördüğüm bir şeyi uyguladım bi süre çok iyi geldi kolik sancıları başladığını hissettiğimde kucağımda yüzünü dışa dönük(sırtını göğsünüzde düz tutuyorsunuz) bir elimle karnını tutarken bir elimle de bacaklarını alaturka tuvalette tuvalet yaptırırmış gibi tutarak evin içinde gezdirdim sancı anlarında çok işe yarıyor. Mevsim farkı olmaksızın çorap giydirmek de çok önemli bence, ayrıca bi süre dr önerisi ile sab simplex damla kullandım ve Pfizer bu işi biliyor, yılların tecrübesi gerçekten sancıları azalarak kesildi…