OmerAsaf00 öncelikle diş genetik oluyor ona hiç takılmayın. Benim oğlumda her şeyi geç yaptı. 8 aylıkken desteksiz oturdu. 8,5 aylıkken dönmeye başladı. 10 aylıkken emekledi. 12,5 aylıkken diş çıkardı, şu an 13 aylık koltuk kenarlarında geziyor. Bunların hiç biri bebeğinizin gelişiminin geride olduğu anlamına gelmez. Ama egzersizler yaptırarak kaslarını kuvvetlendirebilirsiniz. Evet emeklemek gelişim basamağı olarak görülmüyor ama ne kadar emeklerse o kadar kasları güçleniyor. Bende oğlum hiç dönmeyecek sanmıştım mesela. İlk dönüşünü gece uykusunda yataktan düşerek yaptı. Yüz üstü durmayı asla sevmezdi bir anda emekledi. Yani bir anda yapıyorlar içiniz rahat olsun 🌸