benoyleuygungordum___ Hanımlar bunu kullanan var mı yada önereceğiniz başka süt artttirici ilk doğumum olacak tecrübem yok
Deletedmom_79 benoyleuygungordum___ önce bi doğum yapın. Bunların gerekliliği sonradan belli olur. Mama dahil buna.
Asyaveannesi04 benoyleuygungordum___ mama almanıza gerek yok ki gerek olursa, solgar brewest var onu alın, ebebekteki yeşil promalt var o da güzel süt yapıyor o da olabilir
Polannem E bebekte malt anne içeceği var onu deneyebilirsin. Bestlak damla doğumumdan beri kullanıyorum. Onun dışında bol su ve hurma tüketebilirsin. Bunu bilmiyorum humana kullanmıştım bi ara
iremasel ben dogum yapmadan ıkı gun oncesınden hıpp anne cayına başladım her akşam yada sabahları ıcıyorum sutumu çogaldı canım tavsıye ederım
iremasel hipp kullanıyordum dogdugundan berı 2 kutu bıtımınden sonra bebegımı kabız yaptı bebelac golda gectim cok memnunum ama her bebekte bır değil tabıkı ıcerısınde kecı sutu olmayan bır mama tercıh etmelısın eger bebegıne yaramazsa değiştirirsin
benoyleuygungordum___ @Deletedmom_79 İlk doğum olunca dedim hazırda dursun sonra arayış içine girmeyelim