Areliskoo hiçbir zaman. Çok zararlı yürümeyi geciktiriyor kas gelişimini engelliyor yaralanmalara yol açıyor. yürüme arkadaşı da almadım ben onun da bazen itince kaygan zeminde fazla gitmesi yaralanmalara yol açıyor. Haberlerde kolu kırılan bebek vardı bakabilirsiniz. Ben bunlara ihtiyaç duymadan büyüdükçe elinden tuta tuta gezdirerek öğrettim. Zaten kasları geliştikçe doğası gereği kendiliğinden başaracak insan yapımı desteğe ihtiyacı yok. Hem boşa masraf evde de yer kaplıyor almayın boşverin.