seizetheday Kızlar gebelik var mı daha çok erken belki imkansız çıkması ama düşünmeden edemiyorum bi de baya sonra çektim bu fotoyu
Themhrmom seizetheday kac gün gecikti adetiniz benim de 4 gün gecikti dün test aldım onuda elime yüzüme bulaştırdım çöp oldu🤣🤣 hamileysem bile evren ögrenmemi istemiyo sanırım🤣🤣
seizetheday jap sonradan çıktı bi de daha çok erken olduğu için tereddüt ettim birkaç güne tekrar yapsam mı yoksa adeti mi bekliyim
seizetheday Themhrmom daha gecikmedi 6 gün var 🤦♀️bir de sabırsızlanan ben var hamileyim psikolojisine girdim kendi kendime
Belinaytuana seizetheday var gibi duruyor ne zaman sonra çıktı çizgi erken gebelik testleri de var ondan da yapabilir siniz 🙂
seizetheday Belinaytuana en iyisi birkaç gün bekliyim testte 20 dakikaya kadar beklenebilir yazıyordu bakmadım ilk 10 dakikada çıkmadı diye
Themhrmom seizetheday bizde 11 olcaz 1 hafta kaldı 🥹 hamileysem isteyer olmaz ama yine de sevinirim ya insAllah sizin icinde eeeeen hayırlısı en güzeli olur❣️❣️
seizetheday Berfinasel58 yaa ben de var diye düşünüyorum ama dediğim gibi sonradan çıktı ya 5 10 dakikada olmadı 40 dakika falan sonra baktım tekrar
seizetheday ece_arel yaa size de hayırlı olsun benim de oğlum var bakalım inşallah bize de bi kız gelir 🌸
seizetheday adakus48 kan testi yaptırıcam da adet gelmeden pek ihtimal vermiyorlar ilkinde adete 2 gün vardı silik ti doktor kızdı olamaz bilmem ne falan testi gösterince yaptı
Arslann seizetheday silik gözüküyorsa hamilelik oluyor ama erken diye biliyorum benimde reglim 5 gün gecikti test yaptım 2. 3. Gününde negatif cıktı benim gibi olan varmı acaba sonradan pozitif cıkan
tugcedogan Arslann Benımde 3 gün gecikti test yaptım bugün negatif anlayamadım gebelik mi yoksa arada olan gecikmeler mi