Ogrenecekcokseyvar Güzel anneler fikrinize ihtiyacım var. Artık evde çok bunaldım hamileliğimde sürekli gezip dışarıda olan biriydim şimdi de bebekle çıkmak istiyorum ama korkuyorum emzirmeye veya dışarıda ağlarsa nasıl susturacağım diyorum siz beler yaptınız
-Eraymoms- Ogrenecekcokseyvar Ben çıkıyordum eşimle bebeğimle ağlamıyordu ya aksine rahatlayıp uyuyordu kışın bile çıkıyordum yani iyice giydirip evde bebişlerde daralıyor
pasaklisinkukuli Ogrenecekcokseyvar emzirme önlüğü ile her yerde emzirebilirsin ayrıca açık hava bebege de iyi gelir ağlarsa al kucagına pışpışla öp gezdir susar evde nasıl susuyorsa dışardada susar kır zincirlerini
Deletedmom_112 Ogrenecekcokseyvar kısa mesafe ya da kısa gezintilerle başlayabilirsin duruma göre artık bir dahaki sefere mesafeyi gezintilerini uzatabilirsin, çıkmadan önce karnını doyur altını temizle büyük ihtimalle dışarıda uyur acıkmasına yakın uygun bir yer bulup emzirirsin ya da eve dönersin böyle böyle bir iki kere çıktınmı zaten devamı gelir
Deletedmom_112 Ogrenecekcokseyvar market ve kısa yürüyüşler en iyi başlangıç yöntemi bi markette gitmek bile olsa bebekten sonra insana iyi geliyor 😄