-Eraymoms- Pazartesi kontrolümüzde bu kan damlasını verdiler fakat çok şikayetçi var bu damladan kabızlıkla ilgili hemşire de kabiz ishal yapabilir dedi kullanan var mı aranızda ?
ElifDefne3535 -Eraymoms- sağlık anacığının verdiği hiç birşeyi kullanmayın bence kabızlık yapıyor direk bize de verdiler kullanmadık doktorumuz sideferi önerdi ona başladık
34663466 -Eraymoms- ben hiç almadan ocean kullandım. Bırde saglık ocagının verdıgı kan damlası ilerde kansızlık yapıyor dıe duydum ne kadar doğru bılmıyorum ama
Bebeksare Bizede verildi daha kullanmadım kendi doktoruna sorup o şekilde yol alacağız.. ocean filan daha iyi diyorlar o yüzden danışıp kullanmakta fayda var sanırım
ElifDefne3535 -Eraymoms- kabızlık olmadı bizde biraz cıvık olmaya başladı birde rengi yeşile döndü düzelir dedi doktorumuz bekliyoruz düzelmesini
Nurcan0 Bizde bunu kullanıyoruz. Hemşire aynısını söyledi. Kabızlık yaparsa 2 günde bir verebilirsin dedi. 1 gün kabız oluyor diğer gün yapıyor. Bende 2 güne bir veriyorum
34663466 -Eraymoms- vallahı bılmıyorum benım bı tabıdık abla soyledı banada saglık ocagınınkı kansızlık yapıyormua ilerde dıe sızde dırek kendınız alın özel