H_nurozkan Dün aksamdan aşurelik buğday ıslattım sabahta bi yere gittim dolaba koymayi unuttum şimdi geldim suyu yoğunlaşmış sıcaktan kokmusmurdur acaba kullansam birsey olur mu ?