Lalezar10 Kızım bu ay 19 aylık olacak. Kelimeleri cok sık Anne, babasının adını söylüyor arada baba, dede önceden anane diyordu şimdi yok. Kafasıyla evet diyor işaret ediyor. İstediklerimi getiriyor. Dediklerimi anlıyor. Sizce korkmalı mıyım
Mommi2 Lalezar10 neye korkacaksiniz ki herseyi yapiyormus iste 19 aylik yani daha ne olsun kitap mi okusun 😃 dediginizi anliyorsa goz temasi varsa kisileri nesneleri taniyor biliyorsa anne baba dede gibi kisa kelimeler kullaniyorsa tamamdir iste