Kızlar merhaba, 2ay 13 günlük bebeğim var ve Antalya da yaşıyorum buranın sıcağını bilenler bilir önümüzdeki aydan itibaren aşırı sıcaklar başlayacak bebeğe 6 aydan önce su verilmesi zararlı biliyorum fakat bu sıcaklarda bebeğin suya ihtiyacı olurmu çay kaşığı ile versem mi cuma günü doktor kontrolü var doktora da danışacağım ama aranızda su veren oldu mu