mertinannesi__ Mrb guzel anneler oğlum 7 aylik doğduğundan beri küvette yıkıyorum ama artık küvete sığmıyor sizler nasıl yıkıyorsunuz bebisleri ?
midekoruyucu mertinannesi__ ben o aylarda beraber duşa giriyordum 🥲 oturuyordum ben. Onu da kucağıma alıyordum öyle yıkayıp çıkıyorduk 🌸
Denizoglan mertinannesi__ o aylarda eşim kucağında tutardı ben yıkardım şimdi 16 aylık artık babası hallediyor banyo işini birlikte yıkanıp çıkıyorlar
Marbling35 mertinannesi__ benimki 9 aylik hala kuvette yikiyoruz ama dun farkettim hem durmuyo hem sığmıyor su banyo oturaklari varya vakumlu yeri geliyo mutfakta yada baska yuzeyde kullanabiliyosun kuzenim almisti 11 aylik onun kizi cok rahat ettim dedi bende ondan alicam
Ozgeayazmuhammed mertinannesi__ aynen öyle bir de oğlum çok seviyo suya vuruyor falan içine de oyuncak atın s3ver belki
midekoruyucu mertinannesi__ bizimkide öyleydi çok korkuyordu ama kafasına su dökmedikçe sıkıntı yoktu. Rahat yıkanıyordu. Şuan su delisi banyodan çıkmak istemiyor ♥️ biraz sabır güzel anne🌸
Emineec mertinannesi__ bizim ki de doğduğundan beri nefret ediyor banyodan kıyafet degıstırılmesınden her yeri inletiyor felaket ağlıyor
mertinannesi__ Marbling35 onunla beraber banyoda mi yıkamak lazım yeğen de fln banyo da duşa kabin var küvet yok
Marbling35 mertinannesi__ bizde de dusakabin var yere sabitleyip rahat rahat otura otura oynaya oynaya yikanir insallah😅 bizimki suyu seviyo allahtan
momylerce mertinannesi__ artık oturuyordur banyo oturanını küvetin , leğenin veya duşakabinin içine koyup yıkayabilirsiniz çok konforlu oluyor💁🏻♀️