Ablalarım bana bir yardımcı olur musunuz? Ben 4 ay önce normal doğum yaptım vajinada akıntı hiç geçmedi ama son iki hattadır azaldı. Bazen de hic gelmiyor.ben doğumdan sonra hiç kontrole gitmedim bizimkiler biraz eski kafa Dördüncü çocuk olunca dikişim de yoktu amann ilk çocuğun mu sanki sezeryan daha zor diye bir hor görüldüm. Neyse regl olunca rahim içinde böyle acıma veya yeni doğum yapmış gibi bir his var normal mi ? Doktora gitmek istiyorum aslında. Sırf ne gerek var diyecekler diye gitmek istemiyorum .Hanileysen enfeksiyon geçirdim hatta düşük riski vardı progestan kullandım