Kızlar ağır bir diş döneminden çıktık. Doktorumuz 18 aya kadar gece beslenmesi yap dedi ama gece o kadar sık kalkıyor ki sanki yeni doğdu 2 saatte bir bazen saatte bir meme istiyor ne onda hal kaldı ne de ben de.
16 aylık olduk bu benim kararım artık gece beslenmesini bırakacağım yalnız aşırı düşkün olduğu için birden mi bırakmalıyım kademeli mi bırakmalıyım ya da nasıl bırakmalıyım bilemiyorum sizin tecrübeleriniz nelerdir