Gerçekten artık ne yapacağımı şaşırdım, 16 aylık kızım yemiyor hiç bir şey tatmıyor, denemiyor bile. Çorbalar, püreler, sebzeler, eti balığı tavuğu herşeyi deniyorum ağzını bile açmıyor ne yapacağım ben böyle var mı bizim gibi olup sonradan düzelen Umut verin bana 😔 5 aylıkken ek gıdaya geçtik ilk aylar çok güzeldi 2 ay filan, sonra nolduysa böyle oldu 😪 aşırı ön yargılı, yanlışlıkla ağzını açsa 5 saat tükürüp ağzını siliyor su üstüne su içiyor o tat gitsin diye. Şunu seviyor diyebildiğim tek şey yoğurt ve kahvaltı (oda karışım) 😪 kilosu da geride ama bunu artık takmıyorum sadece yemek yemeyi sevdirmek istiyorum ☹️iştahsız sanıyordum ama takip edince iştahsız bir çocuk değil aslında, sevdiği şeyler olunca yiyor ama yeni tatlar denemek istemiyor