Gecen hafta aynı şekilde geçirdim. Zaten iştahsız bir bebekti ama bu sefer tamamen birakti desem yeridir. 10 12 16 saat sadece 20 30 cc yemiştir. Ağlamaktan helak oldum. Doktora yüz kere yazdim eger hareketleri normalse sorun yok dedi gülmesi vs. Tabi ben yinede cok agladim. Zaten alerjik bebek mene reddi 29 günlükken oldu. Bu hafta bir tık daha iyi :(
brlbrk-02