Melekannesi3 ben asla yönlendirmek istemem ama benim oğlumda 1 buçuk yaşında daha önce kullandığım ve memnun kaldığım bi çay vardı 6. Ayından beri alsam mı diyordum daha yeni cesaret edebildim bende emziriyorum bi sorun olmadı gibi normalde alerjik bebek içinde bir sürü bitki var biri dokunur diye korktum denedim bi sorun yaşamayınca devam ettim ama bi daha almıcam çok vicdanım rahat diyemem belki sütün tadını değiştiriyordur ya da ona iyi gelmicek bişey vardır pişman oldum açıkçası