Merhaba. Bebeğim 1 ay 3 günlük. Bir iki gündür göğüslerimin yumuşadığını farkettim. İlk ay sertleşirdi ve hafif acısı olurdu fakat şuan öyle değil. Bu sütümün azaldığı anlamına mı geliyor? Çişli bez sayımızda değişiklik yok gibi bu arada.
Deneyimli hanımlar, help!! :)