Selam anneler su tasarrufu konusunda yaptıklarımı yazmak istiyorum belki bu konuda okuyup birilerine ilham olursa ne mutlu bana. Unutmayın çocuklarımıza bırakacağımız bu hayatta suyun önemi çok fazla.
- Caydanlikta artan sıcak suyu ya ütü suyu yapıyorum yada altta artan sıcak su ile üst çaydanlığı yıkıyorum
-Bulasiklari elde değil makina da yıkıyorum makinaya koymadan önce de fazla su ile akitmiyorum
- bu söylediğimle çok dalga geçen var ama duş alırken yanıma bir iki kova bırakıyorum su isinana kadar kovaya akitiyorum yada saçımı durularken falan altta kova oluyor suyun çoğunluğu boş yere değil kovaya akıyor bu suları şifon u çekmek yerine tuvalete döküyorum yada balkon yıkamada kullanıyorum daha duru olan kovayı
-makinalari yarım calistirmiyorum tam dolmasını bekliyorum
-kurutma makinası haznesinden çıkan suyu da lavaboya dökmek yerine utu de yada tuvalete dokmekte kullanıyorum
-Elde birşey yıkamamaya özen gosteriyorum
Lütfen sizler de çocuklarımıza bırakacağımız dünya daha yaşanılabilir olması için dikkat edin