Elf
[bilinmeyen] aaa ne iyi olmus benim bebegimde dört aylıktan beri suan neredeyse 7 aylık kakasını cok geç yapıyor en erken bir hafta 10 gün zor yapıyor ama su içiremiyorum malesef sevmiyor biberon içerde suan dişleri cıktı sadece çiğniyor çekmiyor ucunu
Janss
[bilinmeyen] Bebeğim 5 aylık 1 haftadır falan 1 çay kaşığı veriyorum . Doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu olan bebeklerde mama alıyorsa günde 1 çay kaşığı öneriyorum böbrekler açısından demişti .
Öyle çok sıkıntılı değildi mamasına az miktar zeytinyağı katıyorum suya da başlayınca kaka çıkışı daha rahat gibi gözlemledim ben de 🤷🏼♀️
tubatayfun
[bilinmeyen] benim ikizlerimde 3 ay 23 gunluk hem az anne sutu hemde mama iciyorlar ben hic su vermiyorum cunku ek gidaya gecince baslanilacak suya ama masallah kakalarini guzel yapiyorlar
Janss
[bilinmeyen] Anne sütü ve mamadan sonra başka birşey verdiğim için çok mutluyum ☺️☺️ Herşey minnaklar için 💪🏻
Elf
[bilinmeyen] ya aslında ek gıdadan sonra kaşıkla veriyorum zorlama bir şekilde veriyorum bir kaç kaşık gidiyorsa midesine ne mutlu 😢