Akca28 aslında eski kilonuza dönmüşsünüz eğer yapabiliyorsanız spor yapın ne kadar zayıflarsanız zayıflayın alt göbek kalıyor maalesef. Ama spor ile sıkılaşabilirsniz. Ben 52 ile hamile kaldım sadece 5 kilo aldım hamileliğimde. Doğumdan sonra 48 düştüm ama o göbek hep vardı. Tabi rahim gittikçe küçülüyor topluyor kendini ama o göbek gitmiyor