SCerenY nazlimom_ ben doğumdan hemen sonra dövme yaptırmıştım eve dönünce de emzirmiştim bebeğimi. Bir sorun olacağını zannetmiyorum
AGG22 Ben yaptırdım emzirip gittim. Doktorum bir sorun olmayacağını söylemişti. Olmadı da. Ama siz yine kendi doktorunuza danışın
nazlimom_ AGG22 yaptırdıktan sonra sütünüzü sağdınız ondan sonra emzirdiniz mi yoksa direk emzirdiniz mi
AGG22 @nazlimom_ direk emzirmiştim sanırım. Süte geçecek kadar küçük moleküllere sahip değil dövme demişti doktorum. Ama tabi yaptırdığınız yer ve hijyen çok önemli enfeksiyon açısından ona dikkat etmeniz gerek