H12345 nerelisiniz bilmiyorum ama afyon kütahya Eskişehir oralardan olanlar için haşhaşlının yeri bi başkadır diyebilirim. Annem çok güzel yapr ama bizimki şekersiz oluyo, nokul deniyo bazı yörelerde sanırım. Nefis yemek tariflernin tarifi var zaten youtubea baksanız çıkar😇 ben en son doğumdan bi gün önce yapmıştım sanırım maya bozuktu çok kötü oldu onunla uğraşmanın yorgunluğundan mıdır bilmem😅 ertesi gün hastaneye yattım bi sonraki gün doğurdum annemler geldi tadına baktılar olmamış bu demişti😂 görüntüsü zaten ben olmadım diyodu😂 yaparsanız afiyet şifa olsun🥰