Esrademir1 Merhaba, evet normal. Benim kızım oldu, 5. Aydan 9. Aya kadar iltihaplı ve ara ara akan, kabuk bağlayıp yeniden akan bir süreç geçirdi. 3-4 kez döndü bu süreç. Sonra akma bitti, tamamen kurudu, Şuan kırmızı iz gibi. O da azalacaktır. Hemşire bu süreçlerin olacağını söylemişti zaten. 🌸🌸