Biz de aynı süreci yaşadık bende tiroid hastasıyım bebeğimde de topuk kanından itibaren çıkmıştı ancak 19 aylık oldu şu anda ve düzenli takip edildi tsh değeri yüksek çıkıyordu ancak o değer de hiç ilaç kullanacak düzeye çıkmadı sınırın bir tık üstündeydi hep, geçen ay da düşüş oldu değerde