Nuriyenur benzerini ilk doğumdan sonra yaşadım.Sag omuz ağrım oldu dogumdaki ameliyatla ilgili zannettim ama değilmiş Bulanti,kusma bende de hiç olmadı.Mide ağrısı zannetmiştim ilk nefes aldırmayan bir ağrı oluyor.Dahiliyeye gidin size ultrason çektirir zaten sonra genel cerraha yönlendiriyor.Ben ameliyat oldum o ağrılar ataklar bıçak gibi kesildi çok şükür .Korkulacak bir ameliyat da değil kapalı oluyor.Yemek düzenine dikkat edin haşlama tavuk tarzı yiyin ,kızartma ,taneli şeyler bulgur,kısır tarzı direk ağrı yapıyor.O atak esnasinda safra kanalına taş dusuyormus tehlikeli kısmı kanalı kapatmamasi lazım.Tek çözümü ameliyat yani doktorunuz ameliyat derse hiç dusunmeden olun derim geçmiş olsun