Tecrübeli anneler, 1 ay sonra kısmi zamanlı işe dönmeyi planlıyorum bebeğim yaklaşık 4 aylık olacak o zaman, sadece anne sütü alıyor şuana kadar hiç sağıp vermedim ama işe başlayınca mecburen 1-2 öğünü biberonla beslenmesi gerekecek, biberon+meme yapan var mı ? Bebekleriniz nasıl tepki verdi ? Bu arada memeye düşkün bi bebek emzik falan da doğru düzgün emmiyor