Annesiburda evet yapilir tabiki ben 1yastan beri hep her yaz yaparim.cok da eglenir oynar.ama oyle cok cok buyuk sisme havuz degil.suyunu kolayca degisip yenileyeceginiz buyuklukte.ztn icinde yuzmicek ki cocuk icinde oturup oynicak.ufak bisey is gorur.cok da guzel eglenip vakit gecirir benimkiler.