ozlemela8 5.5 aylıkken başladık aslında doktorumuza danışarak ilerledik 3 gün kuralı ile denedik her şeyi çok alerjen ürünler hariç bütün alerjik besinleri denedik son 2 haftamız kaldı 7 aylıkken tüm tadimlar bitmiş olacak neredeyse sonrasında düzene oturtmak istiyorum ki onun içinde bizim içinde rutin olsun ve herseyi düzenli olsun ilk kızımda çok hata yaptım şuan hala peşinden koşarak yediriyorum besinleri 4 yaşında:) o yüzden rutine erken alıştırmak istedim doktor günde 1 çay bardağını geçmeyecek şekilde besleme rutini oluşturabilirsin 7 aydan sonra dedi ona göre davranıcam inşallah:)