Ecrina1 Kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük daha hiç dönmedi ne yüz üstü yatarken ne de sırt üstü yatarken, bebeği dönen var mı bu ayda dönüyorlar mı yani kilosundan da kaynaklı olabilr mi
Bugleminannesi28 Ecrina1 canım o bebeğin gelişimine bağlı mesela benim bebeğim 3 aylıkken dönüyordu tamamen arkadaşımın 5 aylıkken döndü mesela benim bebeğim şuan 5 buçuk aylık bütün odaları emekleyerek geziyor heryeri dağıtıyor ama arkadaşımın bebeği 10 aylık yeni emekledi tamamen bebeğin gelişimi ve isteğiyle alakalı hemen kafaya takma yakındır dönmesi
Verasmom Ecrina1 öncelikle her bebeğin gelişimi farklıdır korkuyorsanız endişeniz varsa doktorunuza danışın kıyas yapmayın. Ancak 4 ayda en azından yüz üstü bıraktığınızda sırt üstüne dönmesi gerekiyor diye biliyorum bebekler için en kolayı o çünkü tummy time sevmediklerinden kurtulması kolay oluyor ancak sırt üstünden yüz üstüne dönme daha uzun süre alıyor 5-6 ayı bulabiliyor kilolu bebekler bu gelişimleri biraz geç yapabiliyor korkmayın yapar hepsini zamanında ağlasa da sızlasa da tummy time yaptırın
Ecrina1 Ayzeh yaptırıyorum ama çabuk ağlıyor ilgisini çekmeye çalıssam da bir yerden sonra o da dikkatini çekmiyor ağlıyor. Yastıkla destekli şekilde bayağı duruyor ama.
Burcuasaf Benim oğlum 5 ay 3 günlük henüz döndüğü yok sadece ayaklarını yalamayı seviyo bende sizin gibi endişeleniyordum ama artık akışına bıraktım eninde sonunda yapacak bunları çok takmayın 😇🥰
Ecrina1 Burcuasaf aynen aslında çok fazla takmıyorum da ne biliyim merak ettim gerçi her bebeğimin gelişimi Farklı çok da takılmamak lazm dediğiniz gibi ☺️
Ecrina1 Bugleminannesi28 maşallah bebeğinize 🧿 evet her bebek farklı bir şekilde gelişimini sürdürüyor bugün Instagram da bebeği benm bebeğimden ay olarak küçük ama dönebiliyordu oyle merak ettim yoksa bebeğimin sağlığı gelişimi çok şükür iyi
Mazikeen Ecrina1 evet 15 günlük olduktan sonra hep egzersiz yaptırmaya başladım haftasına uygun dakikalarda TV fln da açmıyorum ben hep kızımla ilgileniyorum oynuyorum aktivite halindeyiz
Ayzeh Ecrina1 birde soluna yada sag tarafina ilgisini cekicek seyler koyun Ama endiselenmeyinde döner saglikli olsunlarda gec donsunler
Bon-cik 4ay 20 gunluguz hiç donmuyoruz bizde çok endişe ediyorum 5 aylık kontrolünde doktora soracağım
Maweriko 2 kızım var biri 7 aylıkken döndü geç wmeklwdi şimdiki 4 aylıkken döndü 6 aylık su an emekliyor çok değişken bı kavram yani