Ecocan yok kırıcı hiç bisey yazmamışsınız teşekkür ederim yanlış anlamadım ama down sendromu ile fiziksel engel arasında bana göre çok büyük fark var.
Bebek kendi seçmiyor doğmayı, aklı erdiğinde beni neden dünyaya getirdin diye sorsa anneye yıkım olur bence. Elbet herşey allahtan ama bu kadar kadercilik bana doğru gelmiyor.
Tip gelişti herşey elimizin altında.
Kendinizce elbet haklı yanlariniz vardır ama ben bu duruma gelinmesine inanılmaz üzülüyorum hele ki o çocuk büyüyüp bilinclenip sorgulamaya başladığında..