Oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimi aldı ve 3-4 ay sürdü. Bir kac aydır sürekli cisi geldiği zaman köşelere geçip tutuyor ve sonra da anlamıyor altına kaçırdığını. Yavaş yavaş ıslanıyor. Günde 5-6 defa değiştiriyorum. Ne yaptıysam anlamıyor.cocuk doktoruna götürdüm idrarda enfeksiyon yok dedi. Kaka da problem yok ama idrar bıktırdı. Dışarı çıktığımızda söylüyor bazen. Oda son dakika artık kacarken