Tahsintakha 50 günlük bebeğimin sağ gözünde çapaklanma ve yaşarma var böyle ddurumla karşılaşan annelerimiz varmı
edafmo Tahsintakha yenidoğanlarda normal kabul ediliyor genelde. O zamanlar bende yaşamıştım sağlık ocağına götürdüm bir krem yazdı sabah akşam gözüne sıktım geçti 1 haftaya
-Sweetdream- Tahsintakha bebeğimde de aynısı olmuştu ılık suyla silmiştim geçmişti göz doktoru muayenesine gittiğimizde doktor ılık suyla silin eğer ki geçmiyor sürekli devam ediyorsa getirin damla verelim demişti
Hcrn1993 Tahsintakha Tahsintakha iyi günler benim bebeğim de 41 günlük oldu aynı gözünde aynı sorun bizimkinde de var dünkü doktor kontrolünde doktorumuz göz kanalları tıkalı olabilir siz ılık suyla gözaltına masaj yapın günde 3 kez geçmezse ona göre hareket edelim dedi sizde son durum nedir?
Beyre Bizde de oldu aile hekiminin zaditen damla verdi ben güvenmedim çocuk doktoruna götürdüm bana damlayı kullanmayın çayla silin dedi ben de o şekilde yaptım geçti bizim
Tahsintakha Hcrn1993 benim oğlumda dün sabah başladı şuan ılık su ile temizleyip masaj yapıyorum eğer geçmezse doktora götürücem bakalım inşaallah geçer
ElifDefne3535 Hcrn1993 eğer yeni doğdu zaman bu sorun yoksa korkmayın geçiyor bizde yaşadık damla verdi geçti
Hcrn1993 Tahsintakha inşallah geçer aynı durumdayız bizde demekki yeni doğan bebeklerde oldukça karşılaşılan bir durum inşallah bian evvel düzelirler bende aynı durumdayım endişe ediyor insan acaba tam olarak neden kaynaklanıyor olabilir?
Busraksee1 Hcrn1993 Tahsintakha anne sütü sıkın muhakkak ve masaj yapıp ılık bezle silin geçiyor göz yaşı pınarı kapalı diyor doktorlar bu duruma ve damla veriyorlar ben gidene kadar anne sütü sıkmıştım 1-2 damla geçti yine de doktora gittim damla verdi zaten iyileşmişti çıkmaz da onu kullandım birde masaj geçti
Silaydnn_ Benim oğlumda 96 günlük bi kaç gündür bizde de var maalesef bende ılık suyla siliyorum doktor damla vermek istemedi geçmezse kullanırız dedi
Busraksee1 Tahsintakha buna göz pınarı kapalı diyor doktorlar canım bende getirdim anne sütü sıkabilirsin ben doktora randövüm gelme kadar onu yaptım geçti yine de gittim doktora damla verdi onu da çok az kullandım birde bürün üstü göze yakın olan yere masaj yap elinle öyle açılıyormuş doktor söylemişti
Yazell Anne sütü mucize resmen 20 günlüktü bizde yaşadık. Sabah akşam sütümü sagdım temiz bir bezle sildm 2 güne geçti çok şükür.