Minikmisafirim benimde 13 gün oldu bana doğumdan 10 gün sonrs gel demişti gittim batma hissi vardı 1 dikisimde enfeksiyon olmuş şismiş ama yüzeysel dedi antibiyotik verdi 1 hafta sonra tekrar gidicem kontrole gidin bence sağlama almak açısından gün geçtikçe daha kötü olabilir bana yatış vericekti hatta ben istemedim