MirayEge Deletedmom307 inşallah uyur mışıl mışıl 😊 şuan benim ki de uyuyor ama her an uyanabilirim sinyalleri veriyor
canyarim Ahh ahh ne planlarım vardı kahve içiçektim uzatıp ayaklarımı ama nerdeeee uyku daha tatlı geldiiiii😂😂
Gyed Esmaky uyudu şükür ama ne zman kalkar bilmiyom biraz uyusada bende uyusam 6 aylık olduk gece hep kalkıyor ya
Sevim07 Esmaky 7.30dan beri uyuuir birazdan uyanır mama için:) bende hercai izledim :D her defasında bu bebek yatınca yatacağım.dyrm yatmıyorm:D