Ecemmm573737 1 yaşında ve 10 kg aslında kilosu gayet normal bence tabi doğum kilosuna göre hesaplamak daha doğru oluyor ama kız çocuğu bi de. Benim oğlumda 1 yaş kontrolünde 10600 gramdi. 3690 gram doğmuştu, anne sütü ve ek gıda ile besleniyor. Ben 8 9 aylıktan sonra ağırlıklı olarak ek gıda ile devam etmiştim. Su an 17 aylık. 1 yaşında çocuk tabi ki ek gıda ile doyar. Yani her çocuk farklıdır ama mesela benim oğlum bu aralar sabahları kalkar kalkmaz meme emmek istiyor emziriyorum ve doğru dürüst kahvaltı etmiyor sonrasında. Dönem dönem iştahsızlık oluyor bende o dönemdeyiz diye düşünüp zorlamıyorum ama gece beslenmesine devam ediyor oluşum ve sabah kalkınca direkt emiyor olmasının da kahvaltıya etkisi kesinlikle var. Sizde sabah verdiğiniz mama miktarını düşürüp mamadan yarım saat 1 saat sonra kahvaltı verebilirsiniz.