_BabyYoda canım calpol verebilirsin 38 i geçtiğinde benim kızımın ateşi 40 a kadar gelmişti soyup soğuk odaları gezdirdim biraz düşmeyince tampon yaptık ıslak bezle özellikle eklem yerlerine yapmalısın düşecektir mutlaka düşmezse 4 saat arayla tekrardan ilacı verebilirsin. Korkulacak bir şey yok ♥️