Merhaba bebeğim 1 aylık goguslerım emzırmeye başlarken sert sert oluyor bebek rahatça emmeye başlıyor ama sonuna doğru çok yumuşuyor ve tutmakta zorlanıp kavga ediyor resmen süt geliyor ben sıktığımda falan var yada meme ucunu tutunca beslenıyor ama bu yumuşama herkeste oluyor mu ?
Ayrıca her öğünde tek meme veriyor yaklaşık 20-30 dk emıyor kendısı bırakıyor ya uyuyakalır boyalıyor yada bırakıyor bu daha almıyor bu şekilde tek meme yeterli mıdir 2 meme birde verılıyor mu ne zaman verılıyor