Aysee__34 yani bebeginizi en iyi siz bilirsiniz. Uzun uyudu ise 120 veriyorum ben, bırakıyor bazen ama olsun, içim anca öyle rahat ediyor. Bugün mesela 90-90 yedi şu saate kadar ve biraz mızmız gunumuzdeyiz… Uyku arasında yiyecekse 90 bile bitmiyor ama eğer uyanmışsa ve oyun oynamış azıcık dolasmissak evde bitirebiliyor… İnternette uyku-mama düzeni bakayım dedim, denedim ama çocugum sevmedi, isyan etti bıraktım kendi haline 😊