2603 ben yanlış yaptığımı düşünmüyorum bütün programları denedim makine dandik burda bir hanımefendi var oda vestelmiş onunda sorunu aynı valla ben de Beko bütün beyaz eşlarım hiç memnun değilim Beko’dan memnun değilim dedim başka marka alayım Vestel de kötü çıktı beyaz eşyadan yana şansım hiç olmadığını düşünüyorum