Oglusumunannesii Bebeğiniz ne zaman alıştırma bardağıyla kendi kendine su içebildi, meyve filesiyle kendi tutup yiyebildi acaba. Biz 6 aylık olduk ama sürekli ben eline veriyorum o geri düşürüyor merak ettim normal mi süreç
Anneyimbenannemgibi Oglusumunannesii 6 aylıkken verdiğim herşeyi ağzına götürebiliyordu kendi kendine alıştırma bardağını 7aylıkken kullanmaya başladı.