Aylinayliz50 malesef kısır bir döngü bu. Sancılanıyor emmek istiyor emdikçe gaz birikiyor karnını doyuramıyor, aç olduğu için emiyor gaz birikiyor bu sefer sancılanıyor doyuramıyor. 3 aydır aynı işkemcedeyim, asla bi çözüm bulamadım. Doktorum bana emziğe alıştır demişti. Çoğunlukla aç olduğu için değil sancılamdığı için emmek istediğini söyledi. Ben alıştıramadım o yüzden sürekli ağlaması devam ediyor ama aynı durumda arkadaşım zorla da olsa alıştırdı emziğe o rahatladı mesela